تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل پرخطر افسردگی بعد از زایمان

به گزارش افکارنیوز،

تحلیل داده های بیش از ۷۰۰ هزار زن در سوئد نشان داده است که دیابت بارداری به تنهایی عامل افزایش دهنده ریسک افسردگی پس از زایمان است.

اگرچه این ریسک در زنانی که قبلا مبتلا به افسردگی بوده اند نیز به مراتب بیشتر است.

مایکل سیلورمن، سرپرست تیم تحقیق از دانشکده پزشکی آیکان نیویورک سیتی، در این باره می گوید: «اکثر شرکت کنندگان فکر می کردند این دو مشکل کاملا مجزا و متفاوت از یکدیگر هستند. اما ما درحال حاضر دریافته ایم که دیابت بارداری و افسردگی پس از زایمان باید در کنار یکدیگر در نظر گرفته شوند.»

به گفته سیلورمن، «درحالیکه دیابت موجب افزایش ریسک افسردگی پس از زایمان در تمامی زنان می شود، اما مطالعات نشان می دهد در مورد زنانی که قبلا مبتلا به افسردگی بوده اند، ابتلا به دیابت در طول بارداری احتمال ریسک افسردگی پس از زایمان را ۷۰ درصد افزایش می دهد.»

همچنین محققان دریافتند در بین زنان دارای سابقه افسردگی، ریسک دیابت قبل از بارداری و زایمان زودهنگام در هفته ۳۲ تا ۳۶ (زایمان کامل در هفته ۳۹ تا ۴۰ است) افزایش می یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل پرخطر افسردگی بعد از زایمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..