تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس اردبیل در نوبت قبل از ظهر شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به دنبال بارش برف و برودت و سرمای هوا مدارس نوبت قبل از ظهر، روز شنبه 9 بهمن ماه در شهرهای اردبیل، سرعین، گرمی، نمین، نیر و هیر پیش‌دبستانی و ابتدایی و در انگوت کلیه مقاطع تحصیلی به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

به دلیل بارش برف و برودت و سرمای هوا که بعد از برف در استان حاکم شده و به دنبال تعطیلی پنجشنبه و جمعه  این سومین روزی است که دانش‌آموزان به صورت متوالی تعطیل بوده و این روزها را در خانه‌های خود سپری می‌کنند.

سرمای هوا در سطح استان به نحوی است که در تمامی مناطق در حال حاضر دمای هوا به زیر صفر رسیده و در برخی از نقاط استان اردبیل 15 درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس اردبیل در نوبت قبل از ظهر شنبه تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..