تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش قلعه‌نویی به شایعه جذب جپاروف

واکنش قلعه‌نویی به شایعه جذب جپاروف

ورزش > لیگ برتر - امیر قلعه‌نویی نسبت به شایعه جذب سرور جپاروف توسط تراکتورسازی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از آنكه اعلام شد استقلال به خاطر رای فیفا نمی تواند سرور جپاروف را به خدمت بگیرد، این شایعه مطرح شد که تراكتورسازی خواهان به خدمت گرفتن اوست. در همين ارتباط سرمربی تراکتورسازی ضمن تكذيب اين شايعه گفت: «صددرصد این مسایل را تکذیب می‌کنم. دیواری کوتاه تر از دیوار قلعه نویی گیر نیاورده‌اند که این ها را می گویند. البته دوستان نمی توانند در نقل و انتقالات یار بگیرند و این حرفها را می زنند. بازیکن ما را در نیم فصل گرفتند ولی جپاروف در برنامه ما نبوده است.»


256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش قلعه‌نویی به شایعه جذب جپاروف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..