تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر شما درباره این عکس چیست؟/ پایان پلاسکو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلاسکو درحالی از فردا صبح دیگر رسما وجود ندارد و محل کسب هیچ‌کس نیست که آتش‌سوزی بزرگ آن، ناتوانی در خاموش کردنش و در نهایت ویرانی ناگهانی آن، در هر بعدی که بررسی شود، یک فاجعه است؛ ایمن نشدن ساختمان از سوی مالک، تن به ایمنی و بیمه ندادن کسبه، آتش‌سوزی در پی یک اتصالی و نشتی گاز از کپسول گاز‌ پیک‌نیکی، انفجار و آتش‌سوزی، ناتوانی آتش‌نشانی در خاموش کردن کامل آتش که گفته‌شده به دلیل کمبود تجهیزات بود، فاش شدن اختصاص نیافتن بودجه نوسازی و تجهیز آتش‌نشانی، صدور دیرهنگام فرمان تخیله از سوی فرمانده عملیات، بی‌برنامگی در مدیریت فاجعه، مدیریت بحران بلاتکلیف، اطلاع‌رسانی ضعیف و ناتوانی در خبررسانی صحیح و کامل که فقط به تکذیب خبرهای حاشیه‌ای و شائبه‌ها ختم شد، آواربرداری غلط که شانس زنده خارج شدن زیرآوار‌مانده‌ها را به صفر نزدیک کرد و مواردی از این دست، نشان می‌دهد تا مدت‌ها باید در انتظار کش‌مکش‌های پی‌درپی برای مقصریابی و سروسامان دادن به کسبه و کارگران بیکارشده پلاسکو بود.

فعلا که بازار اتهام‌زنی‌های سیاسی و دعواهای جناحی دراین باره بالا گرفته است و مسئولیت حادثه دست به دست می‌شود!  

به هرحال پلاسکو دیگر فقط یک خاطره است، خاطره ای به قدمت ۵۴ سال، بیش از نیم قرن. قربانی‌های تازه‌اش ۱۶ آتش‌نشان و ۴ شهروند و ۶ مفقودی هستند که از این آخری‌ها فعلا هیچ نشانه‌ای پیدا نشده است.

اما نظر شما درباره این فاجعه چیست؟ گمان می‌کنید فاجعه پلاسکو، درس‌عبرتی می‌شود برای همه؛ مسئولان، مردم و وجدان اجتماعی؟

نظراتتان درباره فاجعه پلاسکو و عواقبش را در بخش کامنت همین خبر برای ما بنویسید.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر شما درباره این عکس چیست؟/ پایان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..