تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعری كه وزير راه برای خبرنگاران خواند/ آخوندی: واقعيت زير پوست شهر را از هنرهای تجسمی درك می كنيم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جشنواره های هنرهای تجسمی بیان هنرمندانه از زندگی نسل ماست گفت:واقعيت زير پوست شهر را از هنرهای تجسمی درك می كنيم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، «عباس آخوندی» پس از بازدید از آثار ارایه شده در نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره و نمایشگاه های مشابه آن در واقع بیان هنرمندانه از زندگی نسل ماست.

وی ادامه داد: هیچ بیانی رساتر و گویاتر از آثار هنر های تجسمی نمی تواند نشان دهد که این نسل از زندگی و محیط پیرامونی خود چه درک و اندیشه ای دارد؟

وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتقاد و نگاهم همواره به شهر این بوده که یک سازمان اجتماعی است؛ جنبه انسانی شهر برایم از جنبه کالبدی آن مهمتر است؛ هر چند متاسفانه در روزگاران اخیر شهر به کالبد تنزل یافته و جنبه انسانی آن به شدت رو به نزول است.

آخوندی گفت: معمولا اینجا می آیم که از انعکاس واقعی آنچه در زیر پوست شهر درباره زندگی، شهر و تحولات اجتماعی می گذرد، به درکی دست یابم.

وی اضافه کرد: این جشنواره ها، نمایشگاه های بسیار قوی هستند و این بیان هنرمندانه، قوی ترین و ماندگارترین بیان هایی است که از روزگار ما برای نسل های آینده باقی می ماند.

آخوندی گفت: آثار مفهومی این جشنواره ها برای ما مسئولان نیز بسیار تکان دهنده است؛ اگر بتوانیم نکات و عمق مطلبی را که هنرمند می خواهد در این نمایشگاه ها عرضه و بیان کند را درک کنیم، در واقع همان بیان مجدد شعر حافظ است که «از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر/یادگاری که در این گنبد دوار بماند.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعری كه وزير راه برای خبرنگاران خواند/ آخوندی: واقعيت زير پوست شهر را از هنرهای تجسمی درك می كنيم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..