تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیمیچ: دلتنگ گواردیولا نشده ام

ستاره جوان بایرن مونیخ دلتنگ استاد سابق خود نیست.

به گزارش کاپ، جاشوا کیمیچ زیر نظر مربی فعلی منچسترسیتی به شدت پیشرفت کرد و به یک ستاره تبدیل شد، اما گفته دلتنگ او نیست. کیمیچ در این خصوص گفت: دلم برای گواردیولا تنگ نشده است. این ها اتفاقاتی است که در فوتبال به طور معمول رخ می دهد. من در لایپزیگ هم یک مربی داشتم که به پیشرفتم کمک زیادی کرد. اینکه یک بازیکن چندین مربی داشته باشد چیز بدی نیست زیرا هر کدام به شما چیزهای مختلفی یاد می دهند. من پپ را به عنوان پدر فوتبالی خود نمی دیدم اما اینکه او به من اعتماد داشت فوق العاده بود. او به من کمک کرد تا به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

آنچلوتی هم به من اعتماد دارد. من تا پیش از وقفه زمستانی بازی های زیادی در پیش دارم و می خواهم بهتر شوم. فصل گذشته از تیم دسته دو بوندسلیگا به اینجا آمدم، من یک ملی پوش آلمانی نیستم که در یورو بازی کرده باشد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیمیچ: دلتنگ گواردیولا نشده ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..