تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه ۲۰۰ روستای کردستان مسدود است/نجات ۱۰۰ مسافر در جاده های استان

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف از شب جمعه در استان کردستان آغاز شد و این میزان بارش باعث شد که تردد در جادهای این استان با مشکل مواجه شود که البته انسداد در جاده های روستایی استان کردستان بیشتر از جاده های بین شهری بوده است.

هر چند که بعد از ظهر جمعه از شدت بارش ها کاسته شده است ولی پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان کردستان نشان می دهد که شدت بارش ها طی روزهای شنبه و یکشنبه همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با حضور به موقع نیروهای امدادی خوشبختانه هم اکنون تردد در تمامی جاده های بین شهری استان کردستان ادامه دارد.

محمدراشد مدرس گرجی عنوان کرد: در حال حاضر ۷۰۰ نیروی راهدار با حدود ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه در جاده های استان کردستان حصور دارند و طی ۲۴ ساعت اخیر علاوه بر برف روبی، خدمات مختلفی را به مسافران ارایه کرده اند.

وی گفت: در مجموع در تمامی جاده های بین شهری استان کردستان بیش از ۱۰۰ نفر بازمانده و مسافر خدمت رسانی شده است و در صورت نیاز نیز به آنها خدمت رسانی می شود.

وی یادوآور شد: در حال حاضر راه ارتباطی ۲۰۰ روستای استان کردستان به ویژه در شهرستان های کامیاران و سروآباد مسدود شده است.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان اظهار داشت: جاده سقز - مریوان نیز که به دنبال سقوط بهمن مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بعد از ظهر جمعه بازگشایی شد و هم اکنون تردد در این مسیر نیز جریان دارد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای راهداری در جاده های بین شهری استان کردستان، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته نیروهای راهداری به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم این استان هستند.

همچنین امروز شدت بارش برف و شرایط جوی استان کردستان باعث شد تا پرواز سنندج - تهران طی روز جمعه لغو شود.

در حال حاضر هوای استان کردستان سرد شده است و پیش بینی های صورت گرفته نشان می دهد که بارش برف و باران بار دیگر از فردا شنبه آغاز می شود.

پلیس راه کردستان نیز از رانندگان وسایل نقلیه خواست که با زنجیر چرخ از گردنه های صعب العبور استان کردستان عبور کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه ۲۰۰ روستای کردستان مسدود است/نجات ۱۰۰ مسافر در جاده های استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..