تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه آخرین دستاوردهای درمان تومورهای مغزی در سمینار «تازه‌های نوروانکولوژی»

دبیر اجرایی سمینار علمی دو روزه «تازه‌های نوروانکولوژی» از ارائه آخرین دستاوردهای درمانی برای سرطان‌های مغز بالغین و اطفال در این سمینار خبر داد.

ارائه آخرین دستاوردهای درمان تومورهای مغزی در سمینار «تازه‌های نوروانکولوژی»به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،دکتر میترا فضل ارثی با اشاره به اینکه امسال چهارمین سال پیاپی برگزاری این سمیناراست؛ گفت: هدف ما به روز‌رسانی اطلاعات و دانش پزشکان و همگام‌سازی روش‌های درمانی با آخرین متدها و روش‌های استفاده شده در کشورهای پیشرفته است؛ که در نهایت منجر به ارائه خدمات بهتر و با نتیجه مناسب‌تر برای بیماران خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص موضوعات مطرح شده در این سمینار دو روزه گفت: روش‌های تشخیصی نوین تومورهای مغزی  شامل تصویربرداری، تشخیص های ملکولی و ژنتیکی و  همچنین آخرین دستاوردهای علمی در خصوص  درمان سرطان مغز بالغین و اطفال از جمله جایگاه درمان‌های جراحی،  رادیوتراپی و  شیمی درمانی دراین سمینار مورد تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر فضل ارثی با اشاره به  استقبال متخصصان و پزشکان از این سمینار گفت: این سمینار دارای 7 امتیاز بازآموزی برای متخصصان رادیوتراپی انکولوژی، جراحان مغز و اعصاب ، رادیولوژیست‌ها و متخصصان هماتولوژی انکولوژی اطفال بود و برای پاتولوژیست‌ها 4 امتیاز بازآموزی داشت.

این متخصص رادیوتراپی انکولوژی ادامه داد: با توجه به اینکه تومورهای مغز دومین سرطان شایع در اطفال است؛ روز دوم برگزاری این سمینار به موضوع سرطان‌های مغز و نخاع اطفال اختصاص داشت و 2 پانل اختصاصی در این خصوص نیز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری گسترده‌تر این سمینار در سال آتی گفت: ثبت نام برای دوره بعدی این سمینار آذر ماه 96 آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه درمان‌های سرطان در دنیا روز به روز بیشتر به سمت درمان های اختصاصی در حرکت است؛ در سال آتی  معرفی بیشتر درمان های اختصاصی در از بین بردن تومورهای مغزی و معرفی دستاوردهای پزشکی در بهره‌گیری از مارکرهای مولکولی دردستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه آخرین دستاوردهای درمان تومورهای مغزی در سمینار «تازه‌های نوروانکولوژی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..