تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبخت: روند توسعه کیش بر اساس اهداف اولیه ایجاد مناطق آزاد است

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد کیش، محمدباقر نوبخت روز جمعه با مقایسه جزیره کیش امروز با دو سال گذشته، گفت: با توجه به یک فاصله در حدود دو ساله بین دو بازدید، تفاوت های ظاهری که در این منطقه آزاد ایجاد شده است نشان از توسعه و پیشرفت طرح های شهری دارد .
وی افزود : فراتر از لایه ظاهری آنچه به عنوان کارهای بنیادین و بستر ساز توسعه آینده مشاهده شد و گزارشی که مدیرعامل منطقه آزاد کیش ارائه دادند که بسیار امید بخش بود ؛ اگر این اقدامات را در یک جمله کلی ارزیابی و داوری کنیم می توان گفت که کیش به همان سمتی در حرکت است که اهداف اولیه قانون گذار برای توسعه مناطق ازاد در کشور بوده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: در مقایسه با دیگر مناطق آزاد کشور که آنها نیز تلاش می کنند از ظرفیت قانونی مناطق آزاد و از این تجربه جهانی برای توسعه ملی استفاده کنند جزیره کیش پیشگام است و می تواند در طی مسیر موفقیت به همان جایگاهی برسد که از ابتدا برای مناطق آزاد کشور در نظرگرفته شده بود.
نوبخت در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد روند توسعه کیش را ارزیابی کنید چه نمره ای به این منطقه آزاد می دهد تصریح کرد: نمره ارزنده و متناسب با این فعالیت ها نمره عالی است.
محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنج شنبه وارد جزیره کیش شد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش توسط علی اصغر مونسان مدیر عامل منطقه ازاد کیش، از پارک های سیمرغ، نیلوفر، نیروگاه شماره 2 کیش و ... دیدن کرد.
1630*1641/ 3404**دریافت کننده :مریم زبان دان - انتشار دهنده : محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبخت: روند توسعه کیش بر اساس اهداف اولیه ایجاد مناطق آزاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..