تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانى :خبرهاى خوبى براى هواداران استقلال داریم

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت :اميدوارم با نامه اى كه ارسال مى كنيم راى فيفا تغيير و هواداران خبرهاى خوبى را دريافت كنند .

زمانى :خبرهاى خوبى براى هواداران در راه است /برد تيم باعث شادى تماشاگران شدحسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرين وضعیت محروميت استقلال از سوی فیفا اظهارداشت: با توجه به هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است فردا نامه اى را به دادگاه عالى تجديد نظر خواهى فيفا ارسال كنيم و من خيلى خوشبين هستم كه اين مساله حل شود و جا دارد اين نويد را به هواداران استقلال بدهم كه خبر هاى خوب و خوشى در راه است.  

وى ادامه داد :در هر صورت پيگير رفع محروميت هستيم و براى جذب بازيكن هم با فدراسيون فوتبال صحبت كرده ايم .اميدوارم فيفا نيز در راى صادره تجديد نظر كند و استقلال از محروميت خلاص شود. 

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال درباره ديدار امروز استقلال و پيكان گفت :بازى بسيار خوبى را از تيم نظاره گر بوديم و همان طور كه هفته گذشته هم اعلام كردم اميدوارم روند برد همچنان ادامه داشته تا دل هواداران شاد شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانى :خبرهاى خوبى براى هواداران استقلال داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..