تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابسون مهار منشا را به مدافعان آموزش داد

کد خبر: ۴۶۹۴۳۴

۳۸۵  بازدید

مدافع برزیلی استقلال با مهار منشا در دیدار با پیکان روز بسیار خوبی را برابر این مهاجم گلزن سپری کرد.

ورزش سه: مطمئنا مهار گادوین منشا در دیدار استقلال برابر پیکان مهم ترین ماموریت خط دفاعی استقلال بود که در این بازی خط دفاعی استقلال در این موضوع نمره قبولی گرفت.

رابسون برزیلی در دیدار برابر پیکان به خوبی توانست ستاره تیم جلالی را در حملات و ضدحملات این تیم با بازی خوانی دقیق مهار کند تا مهره ی تاثیرگذار تیم جلالی در این بازی روز خوبی نداشته باشد. رابسون بارها برابر این بازیکن در توپگیری موفق عمل کرد تا منشا که شایعاتی درباره خروج او نیز به گوش می رسد، پس از نیمکت نشینی برابر تراکتور در این بازی نیز نتواند گلزنی کند.

رابسون برزیلی حالا با این نمایش درخشان برابر منشا به مدافعان لیگ برتری نحوه مهار این ستاره پیکان را آموزش داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابسون مهار منشا را به مدافعان آموزش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..