تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟

برودت هوا و بارش برف مدارس برخی استان های کشور را فردا تعطیل کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برودت هوا و بارش های جوی موجود برخی مدارس در استان های مختلف کشور را فردا شنبه ،نهم بهمن ماه را با تعطیلی مواجه کرد.

تعطیلی  مدارس برخی مناطق در استان همدان 
به علت بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی  تمامی دوره های تحصیلی در نواحی 1و2 همدان، تویسرکان، اسدآباد، قلقل رود و جوکار و مراکز پیش دبستانی، ابتدایی و دوره‌ی اول متوسطه در  بقیه‌ی شهرستان‌ها و مناطق استان  فردا، شنبه ۹ بهمن ماه، در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

تعطیلی  مدارس برخی مناطق در استان ایلام
به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح معابر عمومی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی ایلام، چوار، ملکشاهی، ایوان، چرداول، بخش کارزان و بخش میمه در شیفت صبح فردا شنبه 9 بهمن تعطیل اعلام می شود.

تعطیلی  مدارس برخی مناطق در استان لرستان
مدارس بخش های زاغه، سپیددشت و بیران شهر در همه مقاطع تحصیلی فردا شنبه  ۹ بهمن، تعطیل است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..