تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل ۲ میلیارد از تبلیغات مزاحم را حذف کرده است

یکی از معضلات گوگل، وجود سودجویانی است که سعی دارند در محیط آنلاین به شیوه‌ی نامشروع، تبلیغات و کسب درآمد کنند.

تبلیغات سطحی و بی‌محتوا در سرتاسر اینترنت وجود دارند و گوگل تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع از فریب خوردن کاربران خود توسط آن‌ها شود. بنا به گزارش اخیر در این خصوص، این غول جستجو در سال ۲۰۱۶ توانسته است ۱.۷ میلیارد تبلیغات زائد را حذف کند که این تعداد در مقایسه با سال قبل دو برابر بوده است. این تبلیغات شامل ۶۸ میلیون مورد درباره محصولات دارویی غیر قانونی، ۸۰ میلیون محتوای غیر مرتبط و فریب‌دهنده و ۱۱۲ میلیون تبلیغی بود که از ترفند افزایش کلیک استفاده می‌کردند.

ضمن این‌که گوگل در این میان ۶۰۰۰ سایت و ۶۰۰۰ حساب کاربری را که به تبلیغ کالاهای تقلبی می‌پرداخته‌اند، حذف کرده است. مشکلی که به‌شدت گریبان‌گیر فیس‌بوک و اینستاگرام هم شده است. با وجود این تلاش‌ها، گوگل می‌داند کلاه‌برداران همچنان به تلاش خود برای فریب کاربران ادامه می‌دهند تا از آن‌ها سوء استفاده کنند. از این‌رو باید در کلیک کردن‌های خود احتیاط بیشتری به خرج دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل ۲ میلیارد از تبلیغات مزاحم را حذف کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..