تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ باعث سقوط ارزش پول مکزیک شد

به گزارش افکارنیوز،

 پس از تصمیم دولت ترامپ برای  ساخت دیوار بین مکزیک و آمریکا ارزش پزوی مکزیک روندی نزولی را آغاز کرد.

ترامپ اعلام کرده بود مکزیک باید هزینه 14 میلیارد دلاری ساخت این دیوار را بپردازد. پس از این اظهارات رئیس‌جمهور مکزیک اعلام کرد این کشور پولی برای ساخت این دیوار پرداخت نخواهد کرد.

در پی اظهار نظر رئیس‌جمهور مکزیک ترامپ اعلام کرد تعرفه گمرکی 20 درصدی را برای کالاهای وارداتی از مکزیک به آمریکا اعمال خواهد کرد تا بتواند از این طریق بخشی از هزینه ساخت این دیوار را تامین کند. 

این اظهارنظر نزول ارزش پزوی مکزیک در برابر دلار را تشدید کرد و ارزش این ارز یک درصد دیگر ریخت.

از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ارزش پزوی مکزیک 3 درصد در برابر دلار کاهش یافته است. پس از انتخابات ریاست جمهوری تاکنون و به دلیل انتخاب ترامپ که سیاست‌هایی مخالف با منافع مکزیک داشته است ارزش پزو در برابر دلار 16 درصد کاهش یافته است.

هم اکنون ارزش واحد پول مکزیک به 21.3 پزو در برابر یک دلار رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ باعث سقوط ارزش پول مکزیک شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..