تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم دانش‌آموزی ورزش باستانی استان البرز به مسابقات کشوری اعزام می‌شود

فرشید علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تیم فوتبال دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه به مسابقات کشوری که در بوشهر برگزار می‌شود اعزام خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان البرز با بیان اینکه این تیم بیش از دو ماه به تمرین پرداخته است، افزود: با هماهنگی انجمن فوتبال تیم 22 نفره دانش آموزان استان البرز متشکل از 18 بازیکن، 3مربی و سرپرست و یک داور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال البرز در دور گذشته این مسابقات با شکست مقابل تیم استان هرمزگان از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر بازماند، افزود: تیم قهرمان این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی فوتبال دانشجویان راه پیدا می‌کند.

علیزاده درباره مشکلات تیم فوتبال دانش‌آموزان استان البرز، گفت: دانش آموزان فوتبالیست استان البرز به دلیل اینکه تیم فوتبال درجه یکی در استان وجود ندارد به عضویت تیم‌های تهرانی در می‌آیند و در زمان مسابقات کشوری، باشگاه‌ها مدارک شناسایی دانش‌آموزان را برای صدور روادید برای شرکت در مسابقات کشوری در اختیار دانش‌آموزان قرار نمی‌دهند و این خود سبب ایجاد مشکلات فراوانی می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان البرز، افزود: این مشکل برای دیگر استان‌ها که باشگاهای لیگ برتری و تیم پایه دارند نیز وجود دارد.

علیزاده با تاکید بر اینکه مسابقات کشوری دانش‌آموزی پلی به تیم ملی است، گفت: در مسابقات دانش‌آموزی افراد استعدادیابی حضور دارند که مستقیما بعضی از دانش‌آموزان را برای حضور در تیم‌های ملی پایه شناسایی می‌کنند.

وی همچنین اظهار داشت: تیم دانش‌آموزی ورزش باستانی استان البرز به چهارمین دوره مسابقات کشوری دانش‌آموزان باستانی‌کار که از تاریخ 28 بهمن ماه سال جاری آغاز به کار می‌کند اعزام می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان البرز، گفت: این تیم که متشکل از 5 ورزشکار باستانی و مرشد، 2کشتی‌گیر و مربی است به چهارمین دوره مسابقات ورزش باستانی دانش‌آموزی به میزبانی یزد اعزام می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه این تیم متشکل از دانش آموزان 14 تا 16سال است، ادامه داد: تیم استان البرز در دو دوره گذشته که به میزبانی مشهد و کردستان برگزار شده دو قهرمانی را کسب کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم دانش‌آموزی ورزش باستانی استان البرز به مسابقات کشوری اعزام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..