تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاپلوسی انگلیس برای آمریکا/ واشنگتن قادر به رهبری جهان نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، «امانوئل ماکرون» نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه طی سخنان امروز خود، لندن را به چاپلوسی برای آمریکا متهم کرد.

ماکرون طی سخنان انتخاباتی خود همچنین تحرکات اخیر ترامپ را جدی و نگران کننده توصیف و اعلام کرد که قضاوت های ترامپ، همکاری با وی را مشکل می کند.

گفته می شود سخنان مارکون در پی اظهارات ترزا می، نخست وزیر انگلیس که خواستار ایجاد روابطی ویژه میان کشورش و دولت آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ شده بود مطرح می شود.

ماکرون گفت: بریتانیا با اروپا در حال آرامش به سر می برد... اما اکنون در حال تبدیل شدن به دولتی «برده» است؛ به این معنا که در حال تبدیل شدن به شریک کوچکی برای آمریکا است.

وی همچنین تاکید کرد که اقدامات اخیر ترامپ، آمریکا را به عامل تزلزل و بی ثباتی در جهان تبدیل کرده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه افزود: آنچه امروز در نخستین بیانیه ها و انتخاب های ترامپ به چشم می خورد کاملا جدی و نگران کننده است.... این نشان می دهد که آمریکا دیگر در موقعیتی نیست که در (فرآیند) جهانی کردن مشارکت کرده و به همراه اتحادیه اروپا پلیس جهان باشد.

ماکرون تاکید کرد: انتخاب های غیرقابل پیش بینی، خشم و نگاه درون گرایانه ترامپ به آمریکا دیگر امنیت اروپا را تامین نمی کند.

گفتنی است نظرسنجی های انجام شده در فرانسه نشان می دهند که امانوئل مارکون، در کنار رقیب راستگرای خود یعنی «مارین لوپن» یکی از دو شانس اصلی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به حساب می آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاپلوسی انگلیس برای آمریکا/ واشنگتن قادر به رهبری جهان نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..