تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پايان مسابقات فوتسال ناشنوايان شمال شرق كشور در تربت جام

مسابقات فوتسال ناشنوايان شمال شرق كشور با قهرماني تيم مشهد در تربت جام به پايان رسيد.

پايان مسابقات فوتسال ناشنوايان شمال شرق كشور در تربت جامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،در اين دوره ازمسابقات 9 تيم شركت كننده در دو گروه 5 و4 تيمي درسالن وحدت تربت جام به رقابت پرداختند كه در پايان دور مقدماتي 4 تيم فوتسال دامغان ؛ تربت جام ؛ نيشابور و مشهدبه مرحله نيمه نهايي راه يافتند.

در اين مرحله دوتيم دامغان و مشهد با پيروزي در مقابل تربت جام و نيشابور به ديدار نهايي صعود کردند.

در ديدار رده بندي تيم فوتسال ناشنوايان تربت جام موفق شد در ضربات پنالتي با غلبه بر نيشابور به مقام سوم دست يابد و در ديدارنهايي دامغان و مشهد در مقابل يكديگرصف آرايي کردند كه در اين ديدار تيم ناشنوايان مشهد با پيروزي پر گل شش بر يك در مقابل تيم دامغان عنوان قهرماني را از آن خود كرد و تيم دامغان درمكان دوم قرارگرفت.

انتهای پیام//س.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پايان مسابقات فوتسال ناشنوايان شمال شرق كشور در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..