تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی پی 10 در رنگ های بنفش و سبز نیز عرضه می‌شود

طبق اخبار جدید، هواوی پی 10 قرار است در کنار رنگ‌بندی‌ سفید، مشکی و طلایی، در دو رنگ‌ سبز و بنفش نیز روانه بازار شود.

یکی از گوشی‌های هوشمند مورد انتظاری که در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد، تلفن هوشمند هواوی پی 10 است که به‌عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۷ هواوی قرار است روانه بازار شود.

با در نظر گرفتن شایعات، می‌توانیم انتظار داشته باشیم هواوی پی 10 در کنار سخت‌افزار قدرتمند از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالبی بهره ببرد. حال یک افشاگر با نام کاربری ichangezone@، در آخرین پست ویبوی خود گفته است که پرچم‌دار جدید هواوی در رنگ‌بندی‌ بنفش و سبز روانه بازار خواهد شد.

این افشاگر در پست ویبوی خود تصاویری از رنگ‌های جدید هواوی پی 10 نیز منتشر کرده که به لطف آن‌ها، مشخص شده است پرچم‌دار جدید هواوی علاوه بر اینکه رنگ‌بندی‌ جدید خواهد داشت، از سیستم صوتی بهره می‌برد که با همکاری یاماها و هارمان کاردون توسعه داده شده است.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، به این معنا است که هواوی از دو کمپانی مطرح دنیا که در زمینه سیستم‌های صوتی فعالیت می‌کنند، خواسته است سیستم صوتی هواوی پی 10 را توسعه دهند. البته همکاری هواوی با کمپانی‌های مطرح تازگی ندارد و هواوی از کمپانی لایکا نیز برای توسعه دوربین‌های پرچم‌داران جدیدش کمک گرفته است.

هواوی پی 10 با اضافه کردن دو رنگ جدید، قرار است در ۵ رنگ‌ مختلف عرضه شود که شامل رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی، سبز و بنفش هستند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری، انتظار می‌رود هواوی پی 10 دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد QHD باشد و از تراشه کرین 960 بهره ببرد که پردازنده آن با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز کار می‌کند.

پردازنده گرافیکی Mali G71 نیز روی این تراشه موجود خواهد بود تا وظیفه رندرینگ را بر عهده بگیرد. از نظر حافظه، انتظار می‌رود پی 10 مجهز به حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی باشد. البته ظرفیت‌های دیگر حافظه ذخیره‌سازی نیز وجود خواهد داشت تا کاربران بتوانند مدل مورد نیازشان را خریداری کنند.

هواوی پی 10 / huawei p10

هواوی پی 10 / huawei p10




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی پی 10 در رنگ های بنفش و سبز نیز عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..