تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه نمایشگر انعطاف‌پذیر از جنس ال سی دی توسط ژاپنی‌ها

توسعه نمایشگر انعطاف‌پذیر از جنس ال سی دی توسط ژاپنی‌ها

به گزارش خبرآنلاین، چندی است فناوری نمایشگرهای انعطاف‌پذیر رونق گرفته و کارشناسان از آن به‌عنوان بمب فناورانه بعدی یاد می‌کنند.

درحالی‌که سامسونگ مدت‌هاست با پروژه Valley روی این موضوع کار می‌کند و ال جی نیز اخیراً نمایشگر ورقه‌ای 18 اینچی خود را به رخ رقبا کشید، کمپانی ژاپنی با رهیافتی متفاوت درحال‌توسعه این فناوری است.

معمولاً نمایشگرهایی از نوع OLED را می‌توان انعطاف‌پذیر کرد نه ال سی دی / LCD ها را، اما کمپانی ژاپنی سعی کرده است به‌جای استفاده از شیشه در ساخت ال سی دی، نوعی پلاستیک را جایگزین کند که ظاهری شبیه شیشه داشته و مقاومت و شفافیت آن نیز مانند شیشه باشد.

البته توانایی انعطاف‌پذیری کامل را فعلاً نداشته و چیزی شبیه خم‌شدگی گلکسی اس 7 توسط ژاپن دیسپلی توسعه داده‌شده است.

شوجی آروگا مدیر اجرایی «ژاپن دیسپلی» می‌گوید فناوری آنها انعطاف‌پذیری OLED را ندارد اما به‌اندازه کافی خمیده می‌شود تا چیزی شبیه نمایشگر گلکسی اس 7 اج را خلق کنند.

وی از مشتریان این‌گونه نمایشگرها چیزی نگفت اما ظاهراً تولید انبوه را از سال 2018 شروع خواهند کرد و این در حالی است که مشتریان این محصول می‌توانند کمپانی‌هایی مانند هوآوی و اپل باشند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه نمایشگر انعطاف‌پذیر از جنس ال سی دی توسط ژاپنی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..