تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




البرادعی خواستار واکنش قاطعانه اعراب به تصمیمات ترامپ شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد البرادعی» در صفحه خود در فیس‌بوک با اشاره به پیشنهادات دونالد ترامپ برای ممانعت از ورود 6 کشور عربی به آمریکا و احیای شکنجه نوشت: « آیا اعراب به [این اظهارات] واکنش نشان خواهند داد تا باز هم احساس کنیم اندک کرامتی وجود دارد».

ترامپ سه‌شنبه گذشته در صفحه توئیتر خود نوشته بود: قصد داریم فردا روز بزرگی برای امنیت ملی باشد، دیوار با مکزیک را بنا خواهیم کرد و علاوه بر آن تصمیمات دیگری نیز اتخاذ خواهد شد.

برخی رسانه‌های غربی پیش‌بینی کردند که ترامپ در راستای اجرای وعده‌های انتخاباتی خود درباره مهاجرت و امنیت ملی، دستورات جدیدی درباره ممنوعیت موقت برای ورود بیشتر پناهندگان به آمریکا و توقف صدور ویزا برای شهروندان 7 کشور در خاورمیانه و آفریقا صادر کند.

این رسانه‌ها اشاره کردند که ممنوعیت ورود مهاجران به آمریکا شامل شهروندان 6 کشور اعم از سوریه، عراق، لیبی، سومالی، سودان و یمن به اضافه شهروندان ایرانی خواهد بود.   

ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی خود بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا تأکید کرده بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/NHAMYB



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «البرادعی خواستار واکنش قاطعانه اعراب به تصمیمات ترامپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..