تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباسیان:امیدوارم پدیده طلسم را بشکند

هافبک پدیده گفت: با وجود بازی خوب و تماشاگرپسندی که ارائه می‌کنیم به گل نمی‌رسیم اما امیدوارم از دیدار برابر سایپا طلسم بشکند.

به گزارش کاپ، معین عباسیان در خصوص شرایط تیمش در آستانه دیدار با سایپا اظهار کرد: کادرفنی به خوبی حریف را آنالیز کرده و امیدواریم که بتوانیم همچون هفته‌های گذشته به خوبی راه حمله حریف را ببندیم و موقعیت‌های خوبی روی دروازه سایپا خلق کنیم. امیدوارم موفق باشیم و این بار طلسم را بشکنیم و با دست پر از این دیدار خارج شویم.

هافبک خلاق تیم فوتبال پدیده تاکید کرد: یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتریم و چه از نظر موقعیت‌سازی و چه از نظر مقابله با حربه‌های حریف به خوبی عمل می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا توپ‌ها وارد گل حریفان نمی‌شود. سایپا تیم خوبی است و با خرید چند بازیکن خوب مثل خلعتبری جان تازه‌ای گرفته، امیدوارم بتوانیم از پس حریف برآییم.

عباسیان خطاب به هواداران فوتبال خراسان گفت: امیدوارم در هفته‌های باقیمانده شاهد حمایت بیشتری از سوی هواداران فوتبال خراسان باشیم. اگر آنها برای پدیده به ورزشگاه بیایند شک نکنید که نتایج تیم‌ پدیده بهتر از گذشته خواهدبود. فاکتور حضور هوادار موضوعی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. امیدوارم از دیدار پدیده و سایپا نیز به خوبی استقبال شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباسیان:امیدوارم پدیده طلسم را بشکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..