تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نینتندو سوییچ بازی Skyrim با اینکه ریمستر است، ولی از ماد پشتیبانی نمی‌کند!

نسخه نینتندو سوییچ بازی Skyrim با اینکه ریمستر است، ولی از ماد پشتیبانی نمی‌کند!

شعبه‌ی کانادای فروشگاه بست‌ بای ضمن این‌که اعلام کرد قرار است نسخه ریمستر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای نینتندو سوییچ عرضه شود، در صفحه این محصول گفت که این نسخه از بازی قرار است همچون نسخه پی‌سی، از ماد پشتیبانی کند که این خبر هم‌اکنون تکذیب شده است. با تک‌شات و جزئیات خبر در ادامه همراه شوید.

 

اگر چه تقریبا مطمئن هستیم که قرار است نسخه ریمستر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای کنسول سوییچ عرضه شود، اما چون هنوز هیچ بیانیه رسمی‌ای در این مورد منتشر نشده، نمی‌توانیم به طور قطعی در مورد این موضوع اظهار نظر کنیم. برخی از افراد هم‌اکنون معتقداند که بتسدا در نظر دارد نسخه اصلی بازی (که قبلا برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شده است) را برای کنسول سوییچ هم عرضه کند و همین موضوع، باعث ایجاد سردرگمی و شبهه در بین کاربران شده است. 

 

سوالی که خیلی‌ها می‌پرسند این است که آیا نسخه نینتندو سوییچ بازی اسکایرم قرار است در حد و اندازه نسخه پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، از ماد پشتیبانی کند؟ در جواب باید گفت که همه ما نینتندو را با کنترل خارق‌العاده‌ای که روی محتوای سیستم‌هایش دارد می‌شناسیم و با توجه به این موضوع، می‌توان احتمال داد که نسخه سوییچ بازی از ماد پشتیبانی کند؛ گر چه این موضوع، فقط یک ایده ابتدایی است.

 

فروشگاه بست بای کانادا ساعاتی پیش در صفحه بازی اسکایرم در وب‌سایت خود، اعلام کرد که نسخه نینتندو سوییچ بازی اسکایرم قرار است در حقیقت نسخه ریمستر آن باشد و همچون نسخه پی‌سی، از ماد پشتیبانی کند. مدتی نگذشته بود که وب‌سایت گیمینگ بولت پیگیر این ماجرا شد و پشتیبانی فروشگاه بست بای هم اعلام کرد که این اتفاق، به علت برخی مشکلات مربوط به وب‌سایت پیش آمده‌اند؛ بنابراین باید گفت که موارد گفته شده حداقل فعلا حقیقت ندارند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نینتندو سوییچ بازی Skyrim با اینکه ریمستر است، ولی از ماد پشتیبانی نمی‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..