تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود/ حضور مردم در صحنه های مختلف خنثی کننده توطئه های دشمنان

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1395/11/08 شناسه خبر: 1018700

امام جمعه میاندوآب گفت: انقلاب ها در سایر کشورها معمولا یا حزبی و یا نظامی و کودتا هستند ولی انقلاب اسلامی ایران متفاوت از سایر انقلاب و معجزه قرن بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر, حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اساس انقلاب اسلامی ایران گفت: مردمی بودن و اسلامی بودن دو اساس مهم انقلاب اسلامی ایران است.

وی  اظهار کرد: انقلاب ها در سایر کشورها معمولا یا حزبی و یا نظامی و کودتا هستند ولی انقلاب اسلامی ایران متفاوت از سایر انقلاب و معجزه قرن بود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر پیشبرد و دست یابی به اهداف انقلاب افزود: حفظ تعهد به اسلام نخستین شرط برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

حسن زاده به نقش و اهمیت حضو رهبری دینی در نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: ولایت فقیه و رهبری دینی نظام و انقلاب اسلامی را از بزنگاه ها و گردنه های سخت عبور داده است.

امام جمعه میاندوآب حضور همیشه مردم در صحنه را دشمن شکن و مهم دانست و اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی گفت: حضور مردم در صحنه در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره توطئه های داخلی و خارجی بدخواهان و دشمنان را خنثی کرده و مایه امید برای دوستداران نظام و انقلاب و ناامیدی برای دشمنان شده است.

حسن زاده در ادامه ساده زیستی مسئولان را در نظام اسلامی امری مهم عنوان و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب کوخ نشینان بود نه کاخ نشینان و مسئولان نیز باید ساده زیست بوده و از اشرافی گری بپرهیزند.

وی بر لزوم اهمیت وحدت نیز تاکید کرد و گفت: حفظ وحدت کلمه حول محور ولایت فقیه از ارکان مهم پیشبرد نظام و انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود/ حضور مردم در صحنه های مختلف خنثی کننده توطئه های دشمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..