تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایونیر اولین درایو‌های بلوری 4K دنیا برای پی‌سی را عرضه کرد

می‌توان گفت که در عصر 4K زندگی می‌کنیم. در حال حاضر، پخش زنده 4K، تلویزیون 4K، مانیتور 4K، کنسول‌های 4K و حتی اسمارت‌فون‌های 4K داریم. چیزی که در حال حاضر ندارم، پی‌‌سی‌های 4K است. این مشکل نیز با عرضه دو درایو بلوری 4K توسط Pioneer حل شد. این دو درایو نه تنها قادر به خواندن هستند، بلکه قادر به نوشتن نیز هستند.

در حال حاضر پلیر‌های 4K در بازار وجود دارند، اما این پلیرها بیشتر برای خواندن مناسب هستند و قادر به نوشتن نیستند. اینجاست که درایوهای Pioneer وارد می‌شوند. این دو درایو با نام‌های BDR-S11J-BK و BDR-S11J-X عرضه می‌شوند و تقریبا مشابه یکدیگر هستند. مدل دوم، کمی بهتر بوده، چون آرام‌تر عمل می‌کند و علاوه بر ثبت ویدئو‌های 4K، قادر به پخش و ثبت صوت نیز است. هر دو از فرمت BD-R با یک یا دو لایه و BD-R XL با سه تا چهار لایه پشتیبانی می‌کند.

برای اینکه از این دو درایو استفاده کنید، نیاز به یک پی‌سی قدرتمند و صد البته گران دارید. توصیه Pioneer استفاده از پردازنده‌های کیبی‌لیک Core i5 یا i7 است. حداقل ۶ گیگابایت نیز باید رم داشته باشید تا بتواند حجم داده را تحمل کند. نیازی به گفتن نیست که نیاز به کارت گرافیکی و مانیتوری دارید که از 4K پشتیبانی کند.

Pioneer قیمت این دو محصول خود را اعلام نکرده، اما هر دو اواخر فوریه روانه بازار می‌شوند. قیمت تخمینی برای BDR-S11J-BK حدود ۲۰۰ دلار و برای BDR-S11J-X حدود ۳۱۰ دلار خواهد بود که چندان هم ارزان نیست.


ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایونیر اولین درایو‌های بلوری 4K دنیا برای پی‌سی را عرضه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..