تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست بانوان فوتسال تربت حیدریه برابر طبس

به گزارش ایرنا در این رقابت ها که روز جمعه به پایان رسید، تیم تربت حیدریه که به نمایندگی از استان خراسان رضوی در این مسابقات حضور یافته بود با نتیجه 3 بر 1 از تیم طبس شکست خورد.
بانوان تربتی دیدار دیروز خود را نیز با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف تهرانی خود شده بودند.
مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته سه کشور از گروه هفت، روز چهارشنبه در سالن ورزشی شهدای نهم دی تربت حیدریه آغاز شده بود.
در این رقابت ها سه تیم طبس، تهران و تربت حیدریه به نمایندگی از استان های خراسان جنوبی، تهران و خراسان رضوی شرکت داشتند.
مسابقات در قالب هشت گروه در حال انجام است که تیم تربت حیدریه میزبان گروه منطقه هفت و در این گروه استان های سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سه تیم از استان تهران شرکت داشتند که البته چهار تیم به تربت نیامده بودند.
در نخستین دیدار این مسابقات تیم تهران با نتیجه 5 بر 3 برابر تیم طبس به پیروزی رسیده بود.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست بانوان فوتسال تربت حیدریه برابر طبس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..