تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقط خدا از زمان ظهور امام زمان (عج) آگاه است/ تعیین کنندگان زمان ظهور دروغگو هستند

محسنی با تاکید بر اینکه فقط خدا از زمان ظهور امام زمان (عج) آگاهی دارد، گفت: تعیین کنندگان زمان ظهور دروغگو هستند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا محسنی کارشناس علوم قرآنی گفت: به طور یقین پیش از ظهور امام زمان (عج) نشانه هایی در جامعه پدید می آید که از آن به عنوان علائم آخر الزمان یاد می شود.
 
وی ادامه داد: همچنین درباره زمان حضور امام دوازدهم باید به این موضوع اشاره کرد که زمان ظهور امام زمان (عج) مشخص نیست و هیچ فردی از زمان ظهور اطلاع ندارد.
 
این کارشناس علوم قرآنی تصریح کرد: اگر فردی زمان ظهور امام دوازدهم را تعیین کند، به طور یقین دروغگو است چرا که براساس انچه در آیات و روایات مورد توجه قرار گرفته، تعیین کنندگان زمان ظهور درغگو قلمداد می شوند.
 
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در مورد تعیین زمان ظهور از امام محمد باقر (ع) سوالی صورت گرفت و ایشان فرمودند: " کذب‏ الوقّاتون‏ " به معنای آنکه آنها که وقت آن را تعیین مى‏ کنند دروغ گفتند.
 
محسنی یادآور شد: زمان ظهور امام زمان (عج) را پس از غیبت کبری، تنها خدا می داند و اگر فردی یا افرادی با بیان ادعای دروغین تعیین زمان ظهور امام دوازدهم سعی در جلب تعدادی از افراد دیگر کند، به طور یقین کذب گفته و دروغگویی بیش نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: هر كس زمانی برای ظهور آن حضرت معین كند، در حقیقت در علم خداوند شریك شده است امّا باید دانست، حكمت الهی چنین اقتضا كرده كه زمان ظهور ناشناخته و نامعلوم و از مردم پوشیده باشد.
 
منبع:میزان
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقط خدا از زمان ظهور امام زمان (عج) آگاه است/ تعیین کنندگان زمان ظهور دروغگو هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..