تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی میستورا: مذاکرات آستانه موفقیت بزرگی بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «استفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه، با اعلام حمایت این سازمان از ساز و کار سه طرفه برای نظارت بر آتش‌بس در سوریه؛ مذاکرات آستانه را یک موفقیت بزرگ برای نزدیک شدن به حل و فصل بحران در سوریه توصیف کرد.

بنا بر اعلام شبکه المیادین، دی میستورا اما هرگونه تأخیر در برگزاری مذاکرات ژنو را رد کرد.

مذاکرات برای آتش‌ بس در تمامی سوریه روزهای دوشنبه و سه شنبه گذشته در شهر «آستانه» پایتخت قزاقستان به ابتکار سه کشور ایران، روسیه و ترکیه برگزار شد و هیأت دولت سوریه و هیأت گروه‌های معارض مسلح رو به روی یکدیگر نشستند و قرار بر این شد تا آتش بس با نظارت سه کشور یاد شده بر قرار شود.

در این مذاکرات طرف‌های مذاکره کننده گروهک داعش و جبهة النصره را گروه‌های تروریستی نامیدند.

انتهای پیام/د

http://fna.ir/JTAHQB



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی میستورا: مذاکرات آستانه موفقیت بزرگی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..