تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | واکنش بازیگران به اظهارات ترانه علیدوستی

عکس | واکنش بازیگران به اظهارات ترانه علیدوستی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنان ترانه علیدوستی بازیگر سینما مبنی بر اینکه به دلیل رفتار نژاد پرستانه دولت ترامپ اگر بتواند هم برای مراسم اسکار به آمریکا نخواهد رفت، بازتاب گسترده ای در میان رسانه و نشریات خارجی داشته است، هنرمندان ایرانی هم در صفحات اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.

در ادامه بخشی از این پست‌ها را می خوانیم:

صابر ابر بازیگر سینما با بازنشر پستی که ترانه علیدوستی در صفحه خود منتشر کرده بود، نوشت: «به رفيقی مثل تو افتخار می‌كنم...و تمام. آدمها بی‌دليل مهم نمی‌شوند.»

آناهیتا همتی بازیگر تلویزیون هم با انتشار عکسی از ترانه علیدوستی نوشت: «ترانه عزیزم به شجاعت و صداقتت افتخار میکنیم.»

هومن سیدی کارگردان و بازیگر سینما، عکسی از ترانه علیدوستی منتشر کرد و نوشت: «دم شما گرم.»

امیرمهدی ژوله نویسنده و کمدین با انتشار عکس یکی از رسانه‌های خارجی را که به صحبت‌های ترانه علیدوستی اختصاص داشت، نوشت: «از آدم حسابی های زمانه.»

حسین پاکدل بازیگر و کارگردان تئاتر هم عکسی از ترانه علیدوستی منتشر کرد و نوشت:

«افق‌هاى دور را ديدى

هنرمند بزرگ و با درايت، ترانه عليدوستى عزيز،

به وجودت هرچه افتخار كنيم كم است. تو نشان دادى تنها يك هنرمند طراز اول نيستى بلكه راه و رسم هنرمندانه زيستن و عمل كردن را نيز نيك مى دانى. عكس العمل هوشمندانه و به موقع تو به سياست هاى ويرانگر و توهين آميز دولت تازه به دوران رسيده امريكا قابل ستايش است. شك نبايد كرد كه اين سياست هاى تازه و بازيافته فاشيستى در تن پوش دموكراسى از اين پس با سرعت و به شكلى طلبكارانه تداوم خواهد داشت، اما اظهار نظر دقيق و مصاحبه فوق العاده حساب شده تو باعث سرفرازى است، چرا كه تو به عنوان يك هنرمند پر آوازه، غيرت و هميت ايرانى را به بانگ بلند و مؤثر بر بام جهان فرياد زدى.
درود بر تو كه زنان و مردان جامعه ام را سربلند مى بينى.»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | واکنش بازیگران به اظهارات ترانه علیدوستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..