تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج دختر جوان با مرد 92 ساله + عکس

تاریخ نشر : جمعه 8 بهمن 1395 مشاهده : 310 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

ازدواج دختر 29 ساله با یک پیرمرد 92 ساله ثروتمند خشم عده زیادی را در زامبیا برانگیخت. عروس جوان مدعی است که 63 سال فاصله سنی اصلا مهم نیست و او عاشق شوهرش است.

ازدواج دختر جوان با مرد 92 ساله

ازدواج دختر 29 ساله با یک پیرمرد 92 ساله ثروتمند خشم عده زیادی را در زامبیا برانگیخت. عروس جوان مدعی است که 63 سال فاصله سنی اصلا مهم نیست و او عاشق شوهرش است اما از نظر دوستان فقر و طمع به اموال پیرمرد باعث شده تا او به این کار تن دهد.

ابرو اهل زامبیا بوده و به تازگی به آفریقای جنوبی مهاجرت کرده، کاری که دختران زیادی در زامبیا برای رسیدن به موقعیت های بهتر زندگی انجام می دهند. حالا به گفته کاربران فضای مجازی، او پیتر ثروتمند را فریب داده و اموال و املاک او را تصاحب کرده، عده ای هم این عروسی را یک رسوایی در تاریخ زامبیا می دانند. فحش، ناسزا و تحقیر تنها چیزی است که پس از ازدواج به این عروس و داماد تقدیم شده است. در این بین یکی از کاربران گفته آن ها خاص هستند چون هر دو اعداد مشابهی در رقم سن خود دارند.

ازدواج دختر جوان با مرد 92 ساله

گفتنی است؛ 78 درصد جمعیت زامبیا زیر خط فقر زندگی می کنند و این کشور یکی از فقیرترین مناطق جنوب آفریقا است.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط :

ازدواج مرد 92ساله با دختر 22ساله (+عکس)

تصاویری از ازدواج اجباری و جنجالی دختر 17 ساله با مرد 57 ساله

قتل دو دختر جوان به خاطر فرار از ازدواج اجباری

دامادی که قبل از ازدواج اجباری دختر جوان را باردار کرده بود / پدر عروس اصرار به ازدواج داشت

جنایت ، پایان ازدواج اجباری / برقراری رابطه با پسرعمو و قتل شوهر !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج دختر جوان با مرد 92 ساله + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..