تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انریکه: اینیستا هری پاتر است

لوئیز انریکه معتقد است دنیس سوارس توانایی لازم برای این که جانشین اینیستا شود را دارد.

به گزارش کاپ، انریکه در کنفرانس مطبوعاتی درباره دنیس سوارس گفته: او می تواند جانشین طولانی مدت اینیستا باشد، چرا که نه؟ او باید بیشتر بازی کند، پیشرفت کند، اما اینیستا هری پاتر است، او جادو می کند، سخت است یکی دیگر مانند او پیدا کنیم. اما دنیس در مسیر درست است و امیدوارم بتواند جانشین اینیستا باشد. او جوان ترین بازیکن ترکیب تیم ما است و یکی از معدود بازیکنانی است که بارسلونای بی را ترک کرد و توانست بازگردد. دلیلش سخت کوشی او بود و این که توانایی حفظ توپ خوبی دارد. در یک بازی یک دقیقه یا شاید یک دقیقه و نیم توپ در اختیار بازیکن خواهد بود و اگر نتواند به خوبی با آن کار کند شانسی در این سطح نخواهی داشت، دنیس این را خوب می داند و به همین دلیل هم تیمی هایش او را دوست دارند. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انریکه: اینیستا هری پاتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..