تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامه نماز جماعت صبح اطراف منزل شیخ عیسی قاسم+عکس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فعالان بحرینی، تحصن کنندگان در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم نماز صبح را به جماعت در اطراف منزل رهبر شیعیان بحرین برگزار کردند.

این در حالی است که 222 روز از محاصره منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین می‌گذرد.

رژیم بحرین در چند روز گذشته سه جوان را نیز اعدام کرد که این اقدام واکنش شدید مردم را به همراه داشت و باعث تشدید اعتراضات شد.

سحرگاه روز گذشته شماری از نیروهای نظام حاکم با حمله به تحصن کنندگان در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم با شلیک گلوله های ساچمه ای شماری از جوانان بحرینی را زخمی کردند که یکی از آنها به دلیل شدت جراحت ها در بیمارستان بستری شده است.

به دنبال این حمله روز گذشته مناطق مختلف بحرین صحنه درگیری بین جوانان بحرینی و نیروهای نظام حاکم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامه نماز جماعت صبح اطراف منزل شیخ عیسی قاسم+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..