تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدرنشینی شهسواری در مرحله اول انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سه روز رقابت بانوان پینگ‌پنگ‌باز کشور، ندا شهسواری نفر اول ایران در رنکینگ جهانی در صدر قرار گرفت.

شهسواری در مرحله اول 34 امتیاز کسب کرد و بالاتر از فاطمه جمالی‌فر 32 امتیازی و صبا صفری 30 امتیازی در صدر ایستاد.

این مسابقات که با حضور 17 ورزشکار برتر رنکینگ ملی و با امتیازات پایه آغاز شده بود، در پایان با معرفی نفرات برتر دور اول و اضافه شدن امتیازات پایه رنکینگ ملی به پایان رسید.

قرار است طبق اعلام قبلی هشت ورزشکار برتر در روزهای 10 و 11 بهمن ماه در یک جدول دوره‌ای به رقابت پرداخته و سپس با تعیین مقام و تخصیص امتیازات دور دوم و در مجموع امتیازات رده‌بندی کلی اعلام شود تا پس از بررسی و سپس با پیشنهاد کادر مدیریتی و فنی تیم‌های ملی،  مسافران سه رویداد مهم بین‌المللی (قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان) پس از تایید نهایی فدراسیون معرفی شوند.

ندا شهسواری، فاطمه جمالی‌فر، مریم صفری، مهشید اشتری، مریم صامت، منصوره رضایی، غزاله ملاطلب و مهشید صامت نفرات راه یافته به مرحله دوم هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدرنشینی شهسواری در مرحله اول انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..