تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدیددبیر مبارزه با موادمخدر استان وهیئت همراه از مرکز ترک اعتیاد” انسان پاک”

ساعت: 12:07 منتشر شده در مورخ: 1395/11/08 شناسه خبر: 1018505

مرکز ترک اعتیاد انسان پاک که امروز توسط مهندس سیاوش طاهرخانی وهیئت همراه مورد بازدید قرار گرفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاگ پرس، آقای صفاپور دبیر مبارزه با مواد مخدر استان و سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان و دادستان محترم شهرستان و هیئت همراه از‌مرکز ترک اعتیاد(( انسان پاک)) شهرستان بازدید بعمل آوردند.

photo_2017-01-25_00-13-17

در این بازدید، فرماندارشهرستان تاکستان از نزدیک با اعضای مرکز دیدار و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

سیاوش طاهرخانی خطاب به بیماران در این مرکز گفت: شما که گرفتار این معضل خطرناک شدید هستید با یک عزم و اراده آهنین هم خود را پاک کنید و به آغوش گرم خانواده برگردید.

photo_2017-01-25_00-13-14

فرماندار با بیان اینکه هم اکنون زمینه‌های لازم برای درمان و ترک افراد معتاد در شهرستان فراهم شده است عنوان کرد: بیشترین حجم درمان معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد صورت می‌گیرد و افراد مصرف کننده مواد مخدر می‌توانند با مراجعه به این مراکز و یا معرفی از طرف نهادهای مربوطه تحت درمان قرار گیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدیددبیر مبارزه با موادمخدر استان وهیئت همراه از مرکز ترک اعتیاد” انسان پاک”»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..