تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت بخششی به وسعت قلب مهربان یک پدر و مادر شهید/خانواده جهرمی از قصاص نفس قاتل فرزند خود گذشتند

ساعت: 13:15 منتشر شده در مورخ: 1395/11/08 شناسه خبر: 1018367

خانواده ی نورانی فرد با وساطت برخی معتمدین شهرستان جهرم از اجرای حکم قصاص نفس قاتل فرزند خود گذشتند و او را مورد بخشش قرار دادند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم خانواده ی نورانی فرد با وساطت برخی معتمدین شهرستان جهرم از اجرای حکم قصاص نفس قاتل فرزند خود گذشتند و او را مورد بخشش قرار دادند .

خانواده نورانی فرد که یکی از فرزندانشان را در راه اسلام فدا کرده بودند، با عفو قاتل فرزندشان عظمت روح یک انسان کامل را به نمایش گذاشتند .

حاج امراله نورانی فرد پدر مقتول در گفتگو با خبرنگار ما لحظاتی پس از اعلام رضایت از قاتل فرزندش در حالی چشمانش اشکبار بود بیان داشت  : تنها رضای خداوند را مد نظر قرار دادم و این تصمیم را گرفتم .

ارزش این اقدام خداپسندانه خانواده بخشنده جهرمی وقتی بیشتر می شود که پیشنهاد دریافت مبلغ 800 میلیون تومانی را در ازای رضایت برای بخشش قاتل رد کرده بودند و بدون دریافت هزینه ای ، تنها برای رضای خداوند با بخشش قاتل به او فرصت زندگی دوباره دادند .

به گفته ی برادر مقتول : پس از مطلع شدن از حکم قصاص مادرم دچار حمله ی قلبی شد و سکته کرد اما به لطف خدا او همچنان در کنار ما حضور دارد .

جریان قتل به حدود هفت سال پیش باز می گردد؛ هنگامی که در نزاعی خانوادگی قاتل با ضربات چاقو کاکاعلی نورانی را به قتل می رساند . 

حال پس از گذشت هفت سال از آن واقعه خانواده نورانی با وساطت جمعی از معتمدین جهرم از حق قصاص نفس گذشتند و الگویی برای جامعه شدند .

این اقدام شایسته ثابت کرد کرد فرهنگ بخشش و عفو همواره در جامعه ی اسلامی رواج داشته و هیچگاه فراموش نمی شود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت بخششی به وسعت قلب مهربان یک پدر و مادر شهید/خانواده جهرمی از قصاص نفس قاتل فرزند خود گذشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..