تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر دفاع آمریکا: واشنگتن به ناتو پایبند خواهد ماند

وزیر دفاع آمریکا: واشنگتن به ناتو پایبند خواهد ماند

بین الملل > آمریکا - مهر نوشت: وزیر دفاع آمریکا در تماسی تلفنی با همتای آلمانی خود ضمن بیان اهمیت ناتو، بر حفظ پایبندی کشورش به این پیمان نظامی تاکید کرد.

به گزارش رویترز، «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه در گفتگوی تلفنی با همتای آلمانی خود بر ادامه تعهدات کشورش به ناتو تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، پنتاگون نیز با انتشار بیانیه ای ضمن تایید این گفتگوی تلفنی اعلام کرد: ماتیس، «اورسولا فوندر لاین» وزیر دفاع آلمان را نسبت به پایدار بودن تعهدات آمریکا در قبال ناتو مطمئن کرد.

همچنین گفته می شود ماتیس در گفتگوی تلفنی جداگانه ای با همتای فرانسوی خود بر اهمیت ناتو تاکید کرده است. وی همچنین در گفتگوی تلفنی با «آویگدور لیبرمن» وزیر دفاع رژیم صهیونیستی بر آنچه وی «تعهدات قوی و محکم به امنیت اسرائیل» نامیده تاکید کرده است.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر دفاع آمریکا: واشنگتن به ناتو پایبند خواهد ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..