تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین دوره مسابقه نیوکونگ فو گرامیداشت دهه فجر در قاینات آغاز شد

مسئول کمیته فنی نیوکونگ فو خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رقابت ها با شرکت ورزشکارانی از مشهد ، بیرجند ، قاینات، خضری دشت بیاض و نیمبلوک در چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان صبح و بعد از ظهر امروز برگزار می شود.
حمیدرضا محمد پور، افزود : با توجه به اینکه هر رده سنی شامل 10 وزن است در مجموع 40 نفر برتر این مسابقه در چهار رده نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به مسابقات کشوری که اسفندماه 95 در قزوین برگزار می شود، راه خواهند یافت.
وی بیان کرد : ورزشکاران پیش از شروع مراسم افتتاحیه این رقابت ها با حضور در آتش نشانی قاین ، یاد و خاطره آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو تهران را گرامی داشتند.
سومین دوره رقابت های نیوکونگ فو به میزبانی شهرستان قاینات و در مجموعه آزادی شهر قاین برگزار می شود.
قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
*7218*2040* خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشاردهنده - عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین دوره مسابقه نیوکونگ فو گرامیداشت دهه فجر در قاینات آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..