تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار در مقابل بازار

بازار در مقابل بازار از سیاست های مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی مجلس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی محمد شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه بازار در مقابل بازار از سیاست های مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی مجلس است، گفت: نباید دروازه های کشور را به روی محصولات کشاورزی سایر کشورها گشود، این کار با سیاست های اقتصاد مقاومتی در تناقض است.

وی حمایت از کشاورزی و تخصیص یارانه به این بخش توسط دولت را خواستار شد تا امنیت غذایی به مخاطره نیفتد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه ۲۰ میلیون تن در سه سال اخیر تولید محصولات کشاورزی افزایش داشته است گفت : وزارت جهاد کشاورزی مخالفت شدید خود را با مصوبه جدید کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی اعلام کرده است.

شاعری با بیان اینکه در سال جاری تولید برنج مناسب بود و در انبارها برنج به اندازه کافی موجود است، افزود: با وضعیت تعرفه جدید واردات برخی محصولات کشاورزی تمایل به کشت برنج کاهش می یابد.

وی گفت : با وضع مصوبه کاهش واردات برخی محصولات کشاورزی زمینه برای واردات بی رویه این محصول فراهم می شود که در نهایت به ضرر تولیدکنندگان و کشاورزان است.

نماینده مردم شرق مازندران با اشاره به اینکه دولت در تنظیم بازار مرکبات موفق نبود، گفت: با این کار بخشی از محصول مرکبات شمال کشور از بین رفت و دچار خسارت شد.

شاعری با اعلام اینکه کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی در راستای حمایت از محصولات داخلی نیست بلکه از تولید محصولات خارجی حمایت می‌کند، افزود: وزیر جهاد کشاورزی در مقابل این مصوبه دولت بایستد و یا استعفای خود را تحویل نماید.

وی گفت: برای رسیدن به تولید پایدار نیاز است حمایت از تولید داخلی انجام شود.

انتهای پیام/ ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار در مقابل بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..