تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه انتقادآمیز حسین سلیمانی به عباس جدیدی

حسین سلیمانی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش نسبت به صحبت های عباس جدیدی در شورای شهر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلوزیون که در بامداد اولین روز حادثه ساختمان پلاسکو ،از محل حادثه بازدید کرد و طرح هایی نیز برای حمایت آتش نشان ها ارائه داده بود در صفحه اینستاگرامش نامه ای خطاب به " عباس جدیدی " از اعضای شهر تهران که به تازگی در یکی از جلسات شورای شهر صحبت هایی توهین آمیز خطاب به هنرمندان داشته است، منتشر و عنوان کرد: "عباس آقا نامه را كه خواندی ،بعد از جلسه در گوش حاج حسین حتما بگویید كه یادم نبود كشتی شش دقیقه است اما سینما نود دقیقه، ما دهنمان باز شود وقت زیاد داریم برای طعنه زدن و بذله گویی."

سلیمانی نوشت:
"برسد به دست عباس آقاجناب جدیدی سلام. به یاد دارم بامداد روز اول آتش سوزی، مقابل ساختمان ویران شده ى پلاسكو، طرحی را برای حمایت از آتش نشان ها در ایستگاه های آتش نشانی مطرح كردم. شاهد عینی هم بود و شما بسیار تشكر كردین و طرح خوبی دانستین. اما فردا از طرف ارگان های وابسته طرح اجرا شد و بدون ذكر نام كسی. تا اینجایش هم مهم نبود، اما داستان بز كمی مارو به پُل برد.

ناخواسته خودمان را ضربه فنی شده دیدیم. عباس آقا، باشگاه دار خیابان پیروزی، هیئت دار حسینی، این بار با زاویه درست تر، روبروی مردم قرار بگیرید و اصلاح های چاله میدانی تان را به رخ فرهنگ و هنر مملكت نكشید. بزكشى فنی شكیل و ارزشمند در ورزش كشتی ست. ما در سینما پلان بز نداریم تا نصف اصلاح را بیاوریم و نثار شما بكنیم. اما در لانگ شات هم لیاقت ایستادن كنار هنرمندان را نخواهید داشت.

عباس آقا نامه را كه خواندی ،بعد از جلسه در گوش حاج حسین حتما بگویید كه یادم نبود كشتی شش دقیقه است اما سینما نود دقیقه، ما دهنمان باز شود، وقت زیاد داریم برای طعنه زدن و بذله گویی.

حسین سلیمانی. امیدوارم با ساخت ساختمان پلاسكو. لوح سنگی بزرگی در ابتدای ساختمان به جای یكی از مغازه ها قرار بگیرد و نام و عكس تمام شهدای آتش نشانی روی آن حک شود تا همیشه و هر روز به یاد باشند و بمانند."


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه انتقادآمیز حسین سلیمانی به عباس جدیدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..