تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترانه علیدوستی به منع ورود ایرانیان به آمریکا!+تصاویر

تاریخ انتشار : جمعه 27 / 01 / 2017 مشاهده : 3 سایر خبرهای : گزارش تصویری RSS اشتراک گذاری:

شب گذشته اعلام شد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا صدور ویزا برای شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر را، به مدت یک ماه متوقف کرده است.

منع ورود ایرانیان به آمریکا

ترانه علیدوستی بازیگر فیلم «فروشنده»، اعلام کرد در اعتراض به اقدام ترامپ در منع ورود ایرانیان به آمریکا ، در مراسم اسکار امسال شرکت نخواهد کرد.

شب گذشته اعلام شد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا صدور ویزا برای شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر را، به مدت یک ماه متوقف کرده است. در پی این اقدام، ترانه علیدوستی بازیگر فیلم فروشنده، در اکانت توییتر خود اعلام کرد که این اقدام ترامپ را عملی نژادپرستانه می داند و با وجود اینکه مشخص نیست این محدودیت بر رویدادهای فرهنگی نیز تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، به نشانه اعتراض در مراسم اسکار 2017 شرکت نخواهد کرد.

منع ورود ایرانیان به آمریکا ترانه علیدوستی

گفتنی است فیلم فروشنده به عنوان نماینده ایران، چند روز پیش به عنوان یکی از پنج نامزد
اصلی بهترین فیلم خارجی معرفی شد.
مراسم اسکار 2017، هشتم اسفند در دالبی تئاتر لس آنجلس برگزار خواهد شد.

منع ورود ایرانیان به آمریکا

سلام سینما

واکنش ترانه علیدوستی به منع ورود ایرانیان به آمریکا!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترانه علیدوستی به منع ورود ایرانیان به آمریکا!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..