تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب احتمالی استقلال برای بازی امروز/ اسماعیلی باز هم ذخیره است/ حق دوست در ترکیب اصلی

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی امروز/ اسماعیلی باز هم ذخیره است/ حق دوست در ترکیب اصلی

تیم فوتبال استقلال تهران امروز باید به مصاف تیم پیکان برود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در فاصله چند ساعت مانده به بازی استقلال و پیکان گمانه زنی درباره ترکیبی که علی منصور برای این بازی در نظر گرفته، شروع شده است. آنطور که رادنیوز نوشته، سرمربی استقلال برای دومین هفته متوالی می خواهد فرشید اسماعیلی هافبک تکنیکی تیمش را نیمکت نشین کند و به جای او از مجتبی حق دوست استفاده کند.

حق دوست در بازی مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشت و توانست گل اول استقلال را به ثمر برساند. به همین دلیل منصوریان می خواهد جلوی پیکان هم او را از ابتدا در ترکیب قرار دهد.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب احتمالی استقلال برای بازی امروز/ اسماعیلی باز هم ذخیره است/ حق دوست در ترکیب اصلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..