تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگ تمام گذاشتن بازیگران، خواننده‌ها و فوتبالیست‌ها برای ستاره پرسپولیس

سنگ تمام گذاشتن بازیگران، خواننده‌ها و فوتبالیست‌ها برای ستاره پرسپولیس

دیروز تولد محسن مسلمان، هافبک محبوب و خلاق پرسپولیس بود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محسن مسلمان، هافبک قرمزها دیروز ۲۷ ساله شد. هافبکی که مغز متفکر پرسپولیس به حساب می‌آید و از ابتدای فصل قبل تا الان محبوبیت دو چندانی بین طرفداران پرسپولیس بدست آورده است.

مسلمان از آن دست هافبک‌هایی است که ریتم بازی تیمش را در دست می‌گیرد و این اتفاق در تیم برانکو کاملا مشهود است. هافبک پرسپولیس دیروز تولد ۲۷ سالگی خودش را جشن گرفت. در این جشن که هم‌تیمی‌ها و دوستان مسلمان حضور داشتند، به قول خودش برای سنگ تمام گذاشتند.

هافبک پرسپولیس در صفحه رسمی اینستاگرام خودش از همه کسانی که به یادش بودند اینطور تشکر کرد.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگ تمام گذاشتن بازیگران، خواننده‌ها و فوتبالیست‌ها برای ستاره پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..