تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام ترامپ برای ممنوعیت صدور ویزا برای ایرانیان تبعیض نژادی است

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدام دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای امضای قانونی جهت منع صدور ویزا برای شهروندان هفت کشور از جمله ایران، گفت: هنوز برای ما روشن نیست که رییس‌جمهور آمریکا می‌خواهد فرمان اجرایی ممنوعیت صدور ویزا را اعلام کند یا اینکه این تنها پیشنهادی است که احتیاج به مصوبه قانونی و موافقت کنگره دارد.

وی در عین حال تاکید کرد: با این وجود بدون تردید این اقدام بیانگر بازگشت آمریکا به قرون وسطی و تبعیض نژادی، مذهبی و قومی است که طبیعتا به حیثیت آمریکا لطمه وارد می‌کند، اقدامی که برخلاف تمام ادعاهای آمریکا مبنی بر پایبندی به دموکراسی، آزادی اطلاعات و مراودات بین کشورها است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اینکه رییس‌جمهور آمریکا کشورهای مسلمان را در حیطه ممنوعیت صدور ویزا قرار داده خود مصداق بارز تبعیض نژادی و مذهبی است؛ البته انتظار می‌رود که این موضوع شامل سایر ملت‌ها و مذاهب نیز شود؛ چون به نظر می‌رسد تنها این آغاز کار باشد. با این وجود اینکه در ابتدای امر مسلمانان نشانه گرفته شده‌اند از رواج اسلام‌ستیزی در آمریکا حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام ترامپ برای ممنوعیت صدور ویزا برای ایرانیان تبعیض نژادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..