تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی آتش نشانی هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی با اشاره به اینکه اخیرا صفحاتی در فضای مجازی به نام بنده و با عکس من فعال شده است، تاکید کرد: اعلام می کنم بنده در فضای مجازی هیچ صفحه ای ندارم و فعالیتی ندارم .

وی با تاکید بر اینکه طی چند روز اخیر در فضای مجازی صفحاتی به نام بنده ایجاد شده است، افزود: بنده علاقه ای به حضور در این صفحات ندارم و از این طریق رسما اعلام می کنم در هیچ صفحه ای فعال نیستم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: بدین وسیله اعلام کردم تا شهروندان از این صفحات که حقیقی نیستند، مطلع باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی آتش نشانی هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..