تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف از تشکیل کمیته‌ای سه جانبه با حضور ایران خبر داد

لاوروف از تشکیل کمیته‌ای سه جانبه با حضور ایران خبر داد

به گزارش پایگاه لبنانی «النشره»، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در سخنانی اظهار داشت: بحران سوریه راه حل نظامی ندارد، بلکه از طریق راهکار سیاسی قابل حل است.

بر اساس این گزارش، لاوروف در جریان نشست با برخی از گروه های معارض سوری در مسکو همچنین تصریح کرد: مذاکرات آستانه هموارکننده مسیر مذاکرات ژنو درباره سوریه است.

وزیر خارجه روسیه همچنین از توافق بر سَر مسأله زمان برگزاری مذاکرات ژنو درباره سوریه خبر داد و اعلام کرد که این مذاکرات در اواخر ماه آتی میلادی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر تلاش برای تهیه پیش نویس قانون اساسی جدید سوریه، اظهار داشت: در تهیه قانون اساسی جدید سوریه تمامی گروه های سوری باید سهیم باشند.

وزیر خارجه روسیه همچنین تصریح کرد: یک کمیته سه جانبه متشکل از روسیه، ترکیه و ایران برای نظارت بر آتش بس سوریه تشکیل شده است.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف از تشکیل کمیته‌ای سه جانبه با حضور ایران خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..