تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار هیاتی از حماس و رئیس سرویس های اطلاعاتی مصر

به گزارش پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: هنیه و هیات همراه با شماری از مسوولان مصر و در رأس آنها خالد فوزی رئیس سرویس های اطلاعاتی این کشور دیدار و درباره امکان گشودن دائمی گذرگاه مرزی رفح واقع در مرزهای مصر با نوار غزه و مسائلی چون آشتی ملی فلسطین، عدم مداخله در امور داخلی و حفظ امنیت ملی مصر و امنیت مشترک گفت و گو کردند.
در این بیانیه آمده است: هیات حماس با فوزی در مورد تداوم دیدارهای مشترک و رایزنی در مورد تحولات جاری مربوط به مساله فلسطین بویژه موضوع بیت المقدس اشغالی، شهرک سازی ها، اسیران فلسطینی و محاصره غزه توافق کرد.
منابع مصری از بهبود روابط قاهره و حماس طی ماه های اخیر، بویژه در سطح امنیتی، خبر داده اند. این مساله بعد از موافقت حماس با همکاری با مصر در مورد مسائل مختلف از جمله امنیت مرزی محقق شد.
اسماعیل هنیه از حدود چهار ماه پیش، که برای انجام فریضه حج نوار غزه را ترک کرده، به غزه بازنگشته است و در قطر اقامت دارد. وی در این مدت به برخی از کشورها از جمله ترکیه و مصر سفر کرده است.
قرار بود هنیه و هیات همراه اواخر دسامبر (اوایل دی) گذشته به غزه بازگردند ولی بازگشت آنها به دلایل امنیتی به تعویق افتاد.
از سوی دیگر مسوولان مصری بصورت رسمی اعلام کردند که گذرگاه رفح از روز شنبه (فردا) به مدت سه روز از هر دو طرف به روی شهروندان فلسطینی گشوده خواهد شد.
خاورم*9364*1479
مترجم:محسن عزیزی **انتشاردهنده:حسن سالک رضائی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار هیاتی از حماس و رئیس سرویس های اطلاعاتی مصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..