تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیرکی تمساح 4 متری موجب وحشت ماهیگیر شد+ تصاویر

این جانور درنده ناگهان در کناره رودخانه و روی سطح آب در چند قدمی ماهیگیر ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماهیگیر استرالیایی که به همراه دوستش در یکی از رودخانه های کم عمق شمال این کشور مشغول ماهیگیری بودند با صحنه ای وحشتناک روبه رو شدند. تمساح 4 متری غول پیکر ناگهان در کناره رودخانه و روی سطح آب ظاهر شد و آنها را غافلگیر کرد. آنها با دنبال کردن این تمساح توانستند عکس هایی از این جانور درنده تهیه کنند.زیرکی تمساح 4 متری موجب وحشت ماهیگیر شد+ تصاویر

زیرکی تمساح 4 متری موجب وحشت ماهیگیر شد+ تصاویر

زیرکی تمساح 4 متری موجب وحشت ماهیگیر شد+ تصاویر


 "مت رایت" با انتشار این تصاویر در صفحه فیسبوک خود نوشت: " به این پسر گنده نگاه کنید. چقدر هم زخمی شده؟! چقدر هم بزرگه؟!". همچنین این کارشناس حیوانات نوشت: " این جاندار سعی می کرد که در آب کم عمق حرکت کند. به یاد داشته باشید که تمساح های بزرگ در این فصل از سال مکان خود را تغییر می دهند. پس خیلی مراقب باشید".
زیرکی تمساح 4 متری موجب وحشت ماهیگیر شد+ تصاویر انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیرکی تمساح 4 متری موجب وحشت ماهیگیر شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..