تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت آتش سوزی در قبرستان لاهیجان چه بود؟

علت آتش سوزی در قبرستان لاهیجان چه بود؟

محمود حسنی دیلمی گفت:ساعت سه بامداد   آتش سوزی در قبرستان عمومی شهر لاهیجان گزارش شد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی وارد عملیات شدند و توانستند طی یک ساعت تلاش، آتش را مهار و کنترل کنند.

وی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی دیر به ماموران آتش نشانی اطلاع داده شد و با رسیدن آتش نشانان حدود 75درصد این قبرها که از مصالح قدیمی نظیر چوب و سفال ساخته شده، در آتش سوخته بودند.

حسنی دیلمی اظهار داشت: قبرهای خانوادگی در یک ردیف به طول 150 متری قرار داشته، دارای سقفی کوتاه و پیوسته به هم بودند و سابقه آنها به حدود 45 سال می رسد که آتش سوزی بصورت گردباد آتش، آنها را در برگرفته بود.

به گفته رئیس اداره آتش نشانی لاهیجان، با همراهی آتش نشانان شهرهای آستانه اشرفیه، لنگرود و رودبنه، از گسترش آتش به منازل مجاور قبرستان جلوگیری شد و با هدایت عملیات از قسمت مسکونی، از سرایت آن به خانه های مردم جلوگیری به عمل آمد.

حسنی دیلمی با بیان اینکه لکه گیری و پاکسازی تا ساعت هفت و 30 دقیقه امروز ادامه داشت، علت اصلی وقوع آتش سوزی و میزان دقیق خسارت های واردشده را در دست بررسی عنوان کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت آتش سوزی در قبرستان لاهیجان چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..