تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین مداربسته ناجی زن جوان شد + فیلم

اگر دوربینی در کار نبود چه بسا دزدان اموال زن را براحتی به سرقت برده بودند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسری که در حال تماشای ورود مادرش به منزل از طریق دوربین مدار بسته بود، ناگهان متوجه حضور دو مرد پشت سر او شد. این خانم پس از پارک خودرویش بی توجه به اطراف به سمت منزل حرکت می کند غافل از اینکه دو مرد قصد ربودن اموالش را دارند. 

اما اتفاق خوب و خوشحال کننده این حادثه قرار دادن یک دوربین مدار بسته در خیابان بود. پسر منتظر با نگاه به دوربین متوجه حضور دو سارق که در حال تهدید مادرش هستند شده و به سرعت هر چه تمام تر خود را به صحنه رساند. دزدها با دیدن پسر بچه و سگ سمجش پا به فرار گذاشتند. 

درست است که پلیس عمل شجاعانه این پسر ده ساله را ستوده اما چه بسا قرار دادن یک دوربین مدار بسته در مقابل درب منزل ناجی اصلی این دزدی بوده است. این دو دزد نیز در نهایت از طریق تصاویر دوربین شناسایی و دستگیر شدند.

دزدها با دیدن پسر قهرمان پا به فرار گذاشتند + فیلم دزدها با دیدن پسر قهرمان پا به فرار گذاشتند + فیلم دزدها با دیدن پسر قهرمان پا به فرار گذاشتند + فیلم دزدها با دیدن پسر قهرمان پا به فرار گذاشتند + فیلم دزدها با دیدن پسر قهرمان پا به فرار گذاشتند + فیلم دزدها با دیدن پسر قهرمان پا به فرار گذاشتند + فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین مداربسته ناجی زن جوان شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..