تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمردن را چگونه آموختیم؟

کد خبر: ۴۶۸۸۸۲

۵۲  بازدید

اعداد در سرتاسر تاریخ ثبت ‌شده‌ی انسان، بخشی از زندگی او بوده‌اند. ‫انسان‌های اولیه، حیوانات گله یا اعضای قبیله را با استفاده از‫ اعضای بدن یا علامت‌گذاری با چوب خط می‌شمردند.

مجله دیجی کالا - حدیث جانی: اعداد در سرتاسر تاریخ ثبت ‌شده‌ی انسان، بخشی از زندگی او بوده‌اند. ‫انسان‌های اولیه، حیوانات گله یا اعضای قبیله را با استفاده از‫ اعضای بدن یا علامت‌گذاری با چوب خط می‌شمردند.

‫اما همانطور که زندگی انسان پیچیده‌تر شده، رفته رفته تعداد و پیچیدگی مسایل قابل شمارش هم بیشتر شد و با گذشت زمان سیستم عددگذاری و محاسبه به شکل امروزی در آمده است.

اگر دوست دارید تاریخچه‌ی اعداد و دستگاه‌های عددی را به اختصار بدانید، تماشای این ویدیوی جالب را از دست ندهید.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هنر کشیدن نقاشی بدون برداشتن قلم از روی کاغذ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمردن را چگونه آموختیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..