تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق 90 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش اسلامشهر در سال 95

حسن حبیبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اشاره به اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، اظهار داشت: با پیگیری‌ها و همکاری‌های اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، بیش از90 درصد از مصوبات این شورا تحقق یافته و به مرحله اجرا درآمده است.

وی بیان کرد: اجرایی کردن و تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت کشور بدون حضور و مشارکت و همکاری سایر ارگان‌ها و نهادها غیرممکن بوده و آموزش و پرورش به تنهایی در به سرانجام رساندن، چنین مأموریت و مسئولیت خطیری نمی‌تواند موفقیت کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر افزود: به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات، جهت تأسیس، توسعه و تجهیز ‌فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش، شوراهای آموزش و پرورش در استان‌ها و شهرستان‌ها در چارچوب  قانون‌ تشکیل می‌‌شود.

حبیبی‌پور تأکید کرد: با توجه به مسائل و مشکلات موجود، طرح‌ها و برنامه‌های  آموزش و پرورش و استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات و مشارکت‌های مردمی، شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به ریاست فرماندار این شهرستان و با عضویت  مدیران ادارات و نمایندگان مدیران مدارس و اولیاء دانش‌آموزان تشکیل و مسائل پیگیری می‌شود.

وی افزود: براساس کارشناسی‌های به عمل آمده در کارگروه‌های تخصصی شورا، طرح‌ها و پیشنهاداتی به تصویب رسیده که خوشبختانه بیش از 90 درصد آن‌ها تحقق یافته و بقیه در حال پیگیری و سیرمراحل قانونی هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: خوشبختانه با تصویب شورای آموزش و پرورش اسلامشهر در جذب مشارکت‌های مردمی و تحقق اهداف شورا، در بخش توسعه و عمران، ساخت و ساز مدارس، تعمیر و بهسازی فضاهای آموزشی، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که نتیجه این فعالیت‌ها افزایش  فضاهای آموزشی، بهداشتی و رفاهی دانش‌آموزان و حتی همکاران فرهنگی منطقه  شده است.

حبیبی‌پور گفت: براساس ارزیابی به عمل آمده از سوی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شورای آموزش و پرورش اسلامشهر در  یک سال گذشته با تشکیل 12 جلسه و اجرایی شدن بیش از 90 درصد از مصوبات، در بین شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان به عنوان رتبه نخست انتخاب و در همایش شوراهای استان که در شهرستان شهریار برگزار شد، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت. 

وی بیان کرد: حمایت و همراهی مدیران ادارات و اعضای شورا که نشان از حساسیت‌های خاص و اهمیّت  این شورا دارد، تشکیل کارگروه‌های اجرایی شدن ماده 16 در سطح شهرستان و همچنین جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین مدرسه، اخذ الکترونیکی ماده 13 کمک‌های شهرداری به آموزش و پرورش از جمله مهّم‌ترین دلایل کسب این رتبه در سطح استان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق 90 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش اسلامشهر در سال 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..